Prenumeruok ir gauk -5 % pirmam apsipirkimui
Garantinis prekių aptarnavimas
-
JEIGU SUGEDO MOMCOZY PREKĖ:
Jeigu sugedo MOMCOZY prekė (pientraukis, šildytuvas ir pan.) - paruoškite žemiau išvardintą informaciją ir persiųskite tiesiogiai Momcozy atstovams el.paštu uablinira@gmail.com-
trumpą vaizdo įrašą, kuriame aiškiai matytųsi problema.
- prisegti užpildytą prašymą prekės garantiniam remontui. Jį rasite ČIA.
- prisekite pirkimo kvitą arba PVM sąskaitą faktūrą jeigu pirkote el.parduotuvėje.
Momcozy atstovai užtikrins, kad gedimas būtų sutvarkytas kuo operatyviau.
JEIGU SUGEDO PREKĖ (išskyrus Momcozy):
Jeigu sugedo Baboo, Medela, Lansinoh, Baby Ono ar bet kuri kita prekė - paruoškite žemiau išvardintą informaciją, ir atsiųskite mums el.paštu pagalba@9menesiai.lt-
trumpą vaizdo įrašą, kuriame aiškiai matytųsi problema.
- prisegti užpildytą prašymą prekės garantiniam remontui. Jį rasite ČIA.
- prisekite pirkimo kvitą arba parašykite el.parduotuvės užsakymo numerį.
Jeigu Jums reiklaingas pakaitinis pientraukis, parašykite mums.
Mes skubiai persiųsime konkretaus prekinio ženklo atstovams Jūsų laišką ir stengsimės kuo greičiau išspręsti situaciją.
------------------------GARANTINIO APTARNAVIMO SĄLYGOS:
1. Garantija skirta tik 9mėnesiai.lt pirktiems prietaisams.
2. Garantija pradeda galioti nuo prietaiso pardavimo/perdavimo datos.
3. Prekės kokybės garantiją nustato prekės Pardavėjas pagal gamintojo įsipareigojimus ir bendruosius teisės aktus.
4. Prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija, jei prekės gamintojas nenurodo kitaip.
5. Pirkėjas, pateikdamas prietaisą garantiniam remontui, privalo kartu pateikti pirkimo dokumentą (kasos kvitą, sąskaitą) bei kitus reikalingus dokumentus, jei to reikalauja pardavėjas. Užpildyti prašymą prekės remontui - patikrai atlikti. Prašymą rasite čia.
6. Prietaisas turi būti pristatytas saugioje transportavimo pakuotėje. Prietaisą pristačius be pakuotės, pardavėjas neatsako už mechaninius pažeidimus, atsiradusius prietaiso transportavimo metu.
7. Garantija nėra taikoma:-
Natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
-
Prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių.
-
Prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį.
-
Prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės – pažeistos prekės saugojimo ar naudojimo taisyklės.
-
Kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.).
-
Jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.
-
Jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio).
-
Jei gedimai atsirado dėl netinkamų, neoriginalių priedų naudojimo.
8. Paaiškėjus, kad prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), sugedusi prekė keičiama į kitą tokią pačią, o nesant tokios galimybės - grąžinami sumokėti pinigai už prekę.
9. Pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka nuo 1 iki 3 savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos. Paaiškėjus, kad remontui yra reikalinga detalė, kuri turi būti pristatyta iš užsienio, laukimo terminas yra pratęsiamas iki 45 dienų.10. Jeigu garantinio remonto metu Jums reikalingas pakaitinis pientraukis, prašome kreiptis el.paštu pagalba@9menesiai.lt arba telefonu +37066951447.
11. Prekę garantiniam remontui galima pristatyti į fizinę 9mėnesiai parduotuvę adresu.
Verkių g. 29F, Vilnius (OGMIOS MIESTAS) Darbo laikas: (I-VI - 10.00 - 20.00, VII 10.00 – 18.00).Arba siųsti adresu: Verkių g. 52, LT-09109, Vilnius. Telefonas: +37066951447. Gavėjas: UAB Stegus.Pristatant pientraukį į parduotuvę, paruoškite žemiau išvardintą informaciją, ir atsiųskite mums el.paštu parduotuve@9menesiai.lt:- trumpą vaizdo įrašą, kuriame aiškiai matytųsi problema.
- prisegti užpildytą prašymą prekės garantiniam remontui. Jį rasite ČIA.
- prisekite pirkimo kvitą arba parašykite el.parduotuvės užsakymo numerį.
-




