Šis nuostabus laukimas visoms nėštukėms yra skirtingas, individualus. Tad reikia įsiklausyti į savo kūną ir nesiimti didelių pokyčių nepasitarus su gydytoju. Jei esate fiziškai aktyvi ir iki nėštumo sportavote ar mėgote aktyvų laisvalaikį - nėštumo metu to atsisakyti nereikia. Nebent gydytoja rekomenduoja kitaip. Sportuoti nėštumo metu nepatartina jei vargina pykinimas ar silpnumo pojūtis. Jei nusprendėte sportuoti nėštumo metu, turite būtinai perspėti trenerį jog parinktų tinkamas nėščiųjų mankštas. Žinoma, prieš tai būtinai pasitarus su savo gydytoju.


Koks sportas yra rekomenduojamas nėštumo metu?

Pirmąjį nėštumo trimestrą moterims patariame pradėti daryti dubens dugno pratimus. Dubens dugno raumenų mankštą ypač rekomenduojama atlikti nėštumo metu ir net iki jo, kad gimdymas būtų lengvesnis, sumažėtų plyšimų tikimybė. Treniruojamas dubens dugno raumenynas yra daug elastingesnis, geresnė jo kraujotaka. Patartina  nutraukti visas nors šiek tiek ekstremalesnes veiklas: kalnų slidinėjimą, nardymą, važinėjimą riedučiais bei dviračiu, jojimą, treniruočių metu vengti šuolių. Ilgi pasivaikščiojimai tinkamas sportas ne tik pradedančiai sportuoti nėščiajai, bet ir visą dieną dirbančiai sėdimą darbą. Plaukimas baseine, nėščiųjų mankšta vandenyje. Puikiai tinka visoms, norinčioms lengvo fizinio krūvio ir atsipalaidavimo. Nėščiųjų jogą rinkitės, atsižvelgiant į savo kūno lankstumą. Nėštumo metu pradėti užsiiminėti joga nepatariama. Jei jogą reguliariai lankėte prieš nėštumą – drąsiai lankykite toliau.

Viso aktyvaus judėjimo ar sporto metu būtina stebėti savo savijauta ir sekti širdies darbą. Jei pulsas padidėjęs - gali trūkti deguonies ne tik būsimai mamai,bet ir kūdikiui.